Himmelrike

Idag så har vi varit i MIO och tittat lite runt på deras nyaste tavlor.Eftersom jag är på jakt efter nya tavlor till sovrummet. Men jag kunde inte bestämma mig eftersom det var så många som var fina. Men förhoppningsvis så klurar jag ut vilken som skulle passa under veckan, då är det bara att åka tillbaka och välja vinnaren :p 

Medans vi tittade runt i affären så såg jag fin inrednings inspo 

Hur snyggt är inte detta :D!!? älskar detaljerna på bordet och det passar så bra med de guldiga ,rosa och grå/vita nyansen.Men jag kunde inte köpa borden ,men det får bli en annan dag. 
 Det bästa av allt är att jag kunde beställa hem dom så dom finns på lager, så det känns rätt skönt att veta att dem finns kvar :)!

Efter MIO så fortsatte vi till Rusta och där hittade vi en fin matta som vi har funderar på att köpa till vardagsrummet, vilket var även på sänkt pris! 
Men vad jag köpte idag var små förvarningslådor till hatthyllan, eftersom då våra var gamla och blev utslitna ifrån halsdukar osv.

Så det blir en spännande vecka :) 






Kommentarer

populära inlägg