Rusta dag

Hej alla läsare!

Idag har jag och älsklingen varit på Jysk och tittat på en smal hallbyrå som vi funderar på att köpa. Vi kollade på byrån nedanför och blev väldigt intresserade. Så nu måste vi mäta och se om den skulle passa bra i hallen. 


Om det inte blir denna så har jag tänkt på en annan 

Tycker att det är så svårt att välja eftersom båda är lika snygga! Kommer nog dröja flera dagar innan jag bestämmer mig lol. 


Förutom "byrå-jakten" så har vi varit på Rusta och där har jag gjort lite fynd! De hade en fin ljusbox för endast 99 riksdaler! 



Sedan hittade jag dessa doftljus för endast 10 riksdaler! 
Passar utmärkt nu när det blir mörkare och kyligare ute. 
Är alltid lika kul att hitta nya inrednings detaljer för hemmet :)! 
Jag hoppas på att ni har haft fin fin dag :) 


Kommentarer

populära inlägg