Fashion time (sommar)

Hej alla läsare!
Idag så gick jag igenom mina bilder i telefonen och då hittade jag lite sommar kläder outfits vilket jag då blev sugen att dela :)! Visst, det är inte sommar  men man kan alltid titta på sommar kläder trots att det är höst. Kanske ta lite inspo och använda sig till hösten :)? 



Denna outfit passar fortfarande utmärkt till hösten, fin svart kappa till,stövlar,halsduk och skinnvantar. Skjorta:Lager 157 Byxor: New Yorker  



Lite för kallt för denna årstid nu men har man byxor till eller lång kjol så skulle det funka utmärkt :) Kofta:lager 157 Linne: Lager 157 Shorts: New Yorker Skor: Din sko  Handväska :Ali express


Perfekt outfit om man ska gå ut på fest :) Hatt:HM Kofta:HM 


Lite romantisk outfit ,har man vita byxor eller beige färgade så passar det utmärkt :)! Som ni ser så är alla somriga outfits men redigerar man om lite till byxor eller höst kjol så är det inga problem alls.  
Håller sig vädret bra under veckan så är planen att ta lite mer bilder utomhus på nya höst outfits, blir det dålig väder så får jag ta bilder inomhus :)!



Kommentarer

populära inlägg