Söndagslistan

Hejsan alla underbara läsare :)! 
Idag är det söndag och idag tänkte jag göra min allra första söndagslista :) Detta menas med att jag kommer skriva ner allt som jag har varit nöjd med under denna veckan,både positiva och negativa.


                                                               Bästa i veckan: 
Jag bestämde mig att fixa ny blogg,har varit ganska aktiv under de senaste dagarna vilket jag är stolt över mig själv :)!  Har även varit med min älskling i skogen och tagit nya bilder för bloggen vilket jag blev ganska nöjd över bilderna :)! 

Sämsta i veckan:
Under denna veckan så har jag varit ganska klantig (ingenting nytt ifrån mig då jag är alltid klantig lol)Har bränt mig på plattången mer än 10 gånger, inte nog med det så brände jag mig på stekpannan medans den var fortfarande varmt! Datorn dog och min bästa bild ifrån gårdagens inlägg försvann så jag fick ta om bilden igen! Men tillslut så lyckades jag få bra bild. 


Förhoppningar för nästa vecka: 
Att jag bränner mig mindre lol x). Ska dessutom ta mer bilder utomhus och hoppas på att vädret håller i sig så att man lyckas få fina bilder :) Dessutom så längtar jag fram till julen, veckorna närmar sig. Varför jag längtar? Det blir allt mer mörkare,snön kommer (hatar  snö men gillar att det blir vit ute ),julpyntet och det bästa, sommaren närmar sig lol. 

Veckans favorit bild :








Kommentarer

populära inlägg