Drömmen

Idag så tittade jag igenom i min gamla kamera och oj vilken bild jag hittade! en bild då jag var med min gamla folkhögskola i en glasbruksmuseum. ( nu tänker ni okej vad är det som är speciellt med det?) 
Titta på denna bilden! vilka underbara vaser! 



Tänk om man bara fick hem dem levererat trots att det är många vill man ha allihopa :D vad man ska göra med alla vet jag inte men man kommer alltid på något haha :p 
Dessa påminner mig om faktisk dem som man kan hitta i Rusta för 150 riksdaler.  ( vilket är på rea för endast 100 riksdaler!!)
Inte riktigt samma som på bilden men nästan samma :)! 


har även hittat en annan bild, på en vas med lock som är ännu snyggare! 
är dem inte snygga! ;D ångrar mig att man inte köpte dem båda. Jag visste inte att man kunde köpa direkt ifrån dem. Vill man hitta dessa underbara vaser så finns dem i Växjö (pluggade där i fotolinje) 
Skulle man ha dem hemma så skulle jag ha dem på bordet och ställa bredvid min guldiga ljusstake och ha rosa tulpaner i dem helt enkelt perfekt!  

Ville dela med mig utav dessa två bilder, lite svårt att inte visa :) 

Kommentarer

populära inlägg