Guld "Gloria" kruka

Hej alla läsare! Hoppas på att ni har haft en underbar dag idag :)

När jag vaknade idag började jag med min morgonrutin= titta på Instagram, mejl och snabbt spela ett roligt mobilspel. När jag loggade in på mitt Instagram  fick jag ett meddelande från Hemmahallen. Anledningen var att jag kontaktade dem förra veckan då jag ville köpa krukan nedanför. Dessvärre fanns den inte i lager i Jönköping men en anställd erbjöd sig att beställa hem den från butiken i Värnamo för att sedan lägga undan den åt mig.Så idag åkte vi in till affären och köpte den. 




Längtade efter krukan i flera veckor och äntligen har jag den hemma! Nästa projekt blir att göra en sådan ljusstake. Men först så måste jag hitta en fin marmor ljushållare innan "projektet" startas :) 






Är det någon som vet vart man kan hitta liknande ljushållare som på bilden så kan ni kommentera :)!! 



Kommentarer

populära inlägg