Mina favoriter

Nu är vi i drygt halva månaden och därför tänkte jag att dela med mig till er mina smink favoriter :) 
Det blir nästan samma bilder men olika produkter i bilden :p 
I denna bilden: Mascaran ifrån Maybelline Newyork Lash Up Angel mascaran. Borsten är otroligt liten men gud vad bra den är! Man får finna ögonfransar och ser ut som att man använder lösögonfransar.  Eyeliner: tyvärr så vet jag inte namnet men jag tror att det var, Yaman? Betällt ifrån Ali Express ( brukar inte köpa smink ifrån internet speciellt Ebay men denna var bra) Ögonfransböjare: Beställt ifrån Ebay, böjer otroligt bra fransarna :)! 
Parfym: Fint pris ifrån Kicks <3 Läppstiftet: Världens underbaraste läppstift :O ska jag vara helt ärlig så har jag den bara som dekoration :p 

  Samma bild men jag deltog min ring som jag köpte ifrån Ali Express :)  Halsbandet: Fick den i present :) 


Det var inte så mycket att visa men dessa var mina favoriter för denna månaden :) kommer antagligen att hitta fler innan månadens slut lol :) 
Xxx

Kommentarer

populära inlägg