Ny start!

Ny blogg!
hej alla nya läsare och välkomna till mitt nya blogg :)! 
jag har även ett blogg på wordpress och jag tänkte att det skulle vara kul att prova blogga även på denna :) lite kort om mig : 

jag heter Aleksandra och bor i Huskvarna tillsammans med mitt fästman och tillsammans har vi katt på 2 år. Vi är förlovade och har känt varandra i 9 år, tillsammans i 3 år och förlovade i 2 år . 
Mitt dröm har alltid varit att jobba inom mode/design branschen och jag försöker koma upp till den drömmen! Jag älskar som sagt väldigt mycket som har allt med kläder och heminredning att göra :) ! 

På denna blogg kommer ni kunna läsa om mitt vardagliga liv, klädinspo, heminredning och massa annat kul! jag är väldigt aktiv hemma med att renovera om våra saker så jag kommer att visa er hur jag möblerar om :P 

Jag har även ett Youtube kanal där jag heter : Aleksandrasclouds 

jag hoppas på att ni vill följa med mig på mitt resa genom livet :) 
Xxx

ps. va förberedda på stavfel lol Xp

Kommentarer

populära inlägg