Fashion time

Idag så har det varit en fin dag,så jag och älsklingen har varit ute och tagit lite "modellbilder" (om man kan säga) på mig. Och flesta av dem blev jag rätt nöjd med :).
Så det blir en bildvisning idag, har även shoppat nya kläder som jag har på mig i bilderna.
 Hatten: HM -ca 150 riksdaler
Kappan-Lager 157-200 riksdaler
Sjalen:New Yorker- 199 riksdaler
Stickade tröjan: HM -150 riksdaler 
Vantarna:HM -180 riksdaler 
Handväskan: New Yorker -199 riksdaler
Byxa- New Yorker -199 riksdaler
Stövleter- Present ifrån älskling

 Lite närbild, förlåt för suddiga bilden men man ser :) 


Kappan: Ebay- 120 riksdaler! rena fyndet :) 
Skjorta: HM-199 riksdaler
Kjol:Ali Express- 35 riksdaler ! sitter dessutom underbart bra! inte alls tunn och passar bra till hösten!
Handväska:Accent-250 Riksdaler 



Nu ser ni kjolen lite bättre :), samma kappa som på första bilden :)








Det var alla bilder som jag hade idag att dela med mig :) Har ni några funderingar om kläderna i bilderna så är det bara att lämna kommentar så svarar jag :) Hoppas att ni tyckte om bilderna ! 
XXxx

Kommentarer

  1. Vad fin du är!
    Var har du köpt halsduken ifrån? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)
      Halsduken är ifrån New Yorker klädbutiken, köpte halsduken dock för ungefär 1 år sen. Tror att dem har den kvar annars finns den i andra färger :)

      Radera

Skicka en kommentar

populära inlägg