smink är livet

KOLLAGE: The lash effect! Xbeauty

Xlash Fransserum | Makeup Revolution Paletter | Xlash Mascara | Milani Eyeshadow Primer | Models Own Color Chrome Palett

Hej alla läsare!

Ni har inte missat rabatten som ni kan få ifrån Xbeauty.se? Klicka här ovan på ex mascara (texten under bilden) så kommer ni direkt till produkten till deras webbshop! Handlar ni för 400kr så får ni 100kr i rabatt :)!  De har allt ifrån smink,hudvård till kosttillskott!  
Passa på att ta del utav rabatten innan den tar slut :)!


Jag hoppas att alla har haft en underbart dag :)
Idag så har jag haft en riktigt bra dag, jag började min dag med att ta masa bilder! jag har börjat handla lite smått inför första advent,ha hittat massa roliga saker  som jag tänkte göra en DIY utav. 

Jag kommer ladda upp bilder idag på bloggen på adventssakerna som jag har samlat på mig hittills :) 


Kommentarer

populära inlägg