Förberedelser

Hej alla läsare! 

Snart så kommer första advent smygandes in, massa goda lussekatter,julmust och glögg kommer fram. Advent och julen är min favorit högtider och det bästa av allt, massa inredning! 
Jag har börjat att "hamstra" mig med massa advents pyssel och pynt så har man allt hemma. Jag har tänkt och vissa er vad jag har hittat för massa roliga grejer, men det får bli i annan inlägg  :) 

istället så tänkte jag tipsa er om en annan  amerikansk bloggerska som jag följer. Hon bloggar om sitt hem, renovering i trädgården och massa inspo! Har jag nämnt vilket fint hem hon har förresten? http://kristywicks.com/   

Bild ifrån Kristy Wicks blogg. Titta bara på julgranen så fin den är ! 






När tycker ni att man kan ta fram julgranen? själv så har vi funderat att ta fram den runt första eller andra advent :) 

Kommentarer

populära inlägg