Neybers

Hej alla läsare! 
(inlägget är inte sponsrat, utan jag vill bara tipsa om ett bra app som jag använder)

 Jag hoppas på att ni har en underbar kväll :). själv så är man i inspirations- bubblan och har tusentals tankar kring att möblera om hemma, vad ska man köpa mer till lägenheten osv. Jag har alltid gillat att pyssla om hemma, inreda och hitta nya saker som kan bytas ut mot de gamla. 
Men ibland så är det svårt att fixa om när man inte har "material"  tillgängligt, men som tur är så har jag hittat ett bra app som kan ge lite inspiration :)! 

Appen heter Neybers och är en inrednings app där man kan forma tomma rum, mallar ifrån tidning eller ta bild hemma och inreda med massa möbler som dem har som man kan använda sig utav :) 

Det bästa av allt så kostar det absolut ingenting att ladda ner! jag har själv haft den ett bra tag och jag är jätte nöjd med den! 
Vilket jag nämnde så kan ni fixa hur ni vill :) hittar man själv ett tomt rum på internet som tycker om, så kan man ta bilden , hitta i appen och inreda rummet via appen :) Vilket jag nämnde högst upp, så är detta  inte sponsrat utav dem, utan jag vill dela med mig utav appen som ja har "tränat" att inreda och det är bra app som man kan ha med sig runt i fickan ! 

Det blev lite annorlunda inlägg idag, men jag kunde bara inte låta bli att dela med mig av denna underbara appen :) 
Jag hoppas på att ni har en underbar kväll ! 



Kommentarer

populära inlägg