Söndagslistan

Hej alla läsare!

Idag när jag vaknade kändes det som att befinna sig i en fantasi! Öppnade persiennerna och det var vitt överallt, är absolut ingen vinterperson, fryser direkt när det blir under 15 grader (plus) ute, men när det är vitt och glittrar gillar jag det :)! 

Dagen har varit lugn, min frukost var ganska enkel (kände mig inte särskilt hungrig) 



På måndag alt. tisdag ska vi eventuellt hämta en byrå som jag hittat på internet.. Den är kopparfärgad och jag hade tänkt måla om den i vitt Självfallet kommer jag ta bilder på projektet! Själva byrån hade jag tänkt ha i hallen!  


Redan i veckan kommer jag kanske smått börja pyssla inför första advent - inte många dagar kvar till december!


Idag tänkte jag göra min söndagslista!

Bästa som har hänt under veckan:
Har hittat byrån vilket kommer hamna hemma hos oss i början av nästa vecka :)! 

Sämsta som har hänt under veckan:
Har varit förkyld och febrig - inte kul

Förväntningar inför den nya veckan:
Lite mer snö (trots att jag inte är vinterperson lol) och massa adventpyssel :)! 

Detta ser jag inte framemot till nästa vecka: 
Massa snöslask! Hahaha


Jag hoppas på att ni kommer få fin kväll!



Kommentarer

populära inlägg