Nya möbler!

Hej alla läsare!
Jag har varit borta ett tag från bloggen och det beror på att jag har haft så fullt upp här hemma!     Kan berätta mer om det :)! 

Jag nämnde ett tag innan för länge sen i ett inlägg att jag planerade att måla om vårat bord som vi har hemma. Den var i ljus brun ek färg och i veckan så har jag köpt färg ifrån Rusta och nu är bordet vitt! (både stolarna och bordet såklart :p ) Såklart så ska vi inte glömma att nämna att det har äntligen börjat att snöa! Vilken fin adventsstämning det blir nu :)! 
Här kommer före och efter bild på bordet och stolarna :) 

                                  Före;



Som ni ser så var den inte så snygg och datorn var på bordet då vi inte kunde hitta ett matchande datorbord. 


Efter;


 Är jättenöjd med resultatet på bordet och stolarna :)!  Matchar både tapeterna samt soffan hemma. 

Har även passat på att ta upp julgranen så nu står den i vardagsrummet :)!

Liten men det duger :) Har försökt att hitta rosa julkulor i år men kunde inte hitta någonstans alls. Så jag hittade vita julkulor ( passar tyvärr inte till våran julgran då den är vit) så jag målade om dem till rosa :)! Är ni sugna på en DIY på det så kan ni kommentera i kommentarsfältet så fixar jag det :)! 



Jag hoppas på att ni kommer få en underbar kväll! 



Kommentarer

populära inlägg