julklappstips för de små

Hej alla läsare! 

jag hoppas på att ni har haft en fin dag! 
Ingen snö ännu och vi får hålla tummarna för att den dyker upp snart så att man får mer julkänsla :)!
Nu när vi allt mer närmar oss julen så börjar de flesta av oss fundera på vad för slags julklappar man ska köpa till familj, syskon eller till barnen.  Det finns så många söta leksaker och barnen kan ändra sina önskelista snabbt! 
Jag minns själv när man var liten och det kändes så spännande och nervöst på ett sätt när föräldrarna frågade mig vad jag önskade mig till julen. Så då brukade jag sitta i flera timmar och fundera på över vad man ville ha. 
Men idag så tänkte jag hjälpa/tipsa om vad man kan köpa till dem minsta i familjen :)! 

Denna inlägg är i  samarbete med Hiko.se och tillsammans vill vi tipsa er om massa spännande julklappstips till både stora och små barn!

Vad sägs som denna fina köksspisen? Jättesöt och gullig! Denna är på rea för endast 479 riksdaler -förr 899! Perfekt för de små som har kockplaner i framtiden :)! Dessutom så får man massa fina diy tips på denna om barnen inte skulle tycka om den svarta färgen på kranen,vad sägs om att måla i guld med marmor skiva? Modern och elegant tips!


Eller vad sägs om denna rosa bil ifrån den kända tecknade filmen bilar? För endast 98 riksdaler - förr 198! Passar perfekt för både flickor och pojkar :)! 



Eller vad sägs om att göra en liten söt lerhandstavla tillsammans med bebisen?  Hur gulligt är inte detta?! Passar bra att ge bort i som present till mormor eller att ha upphängt hemma i barnrummen :)!
Vilket är även på rea för endast 69 riksdaler - förr 89 kr! 



Går ni in på Hikos hemsida så hittar ni fler underbara leksaker/gosedjur på rea! Är man ute efter pyssel /inredning så finns det hos dem att hittas,vilket är på rea med! Passa på att julhandla innan rean tar slut och gör barnen glada i år :)!  

(Tips;skriv ut deras tidning och ge barnen så dem får bläddra igenom och låt dem välja ut ett par leksaker. Låt dem markera/klippa ut på ett papper på vad dem önskar sig till julklapp så det blir lättare för dem att hitta sin önskejulklapp!) 



Kommentarer

populära inlägg