funderingar

Hej alla läsare!
Jag har inte kunnat skriva dessa två dagar, anledningen till det är att vi har hämtat våran nya byrå :)!Jag började direkt fixa med den, putsa bort den gamla färgen  ( den gamla färgen på den är kopparfärg och jag vill ha den i vit färg med guldiga handtag) Jag är inte helt klar med att få bort den gamla färgen eftersom jag putsar för hand och vi har ingen slipmaskin. Före och efter bilder kommer på den :) 

Igår tvättade vi kläder och putsade på byrån och när vi blev klara så var klockan redan 23:00 så då var det bara att duscha och sova direkt!

Idag har vi tänkt på att kanske ta ut våran ljusslinga som ska komma upp på kvällen. Sedan ska jag ut på "mossjakt" :p då jag tänkte ha mossa i min stora vas som Hyacinterna ska vara i. Just nu så står dom kvar i den lila vita krukan som man får när man köper dem haha. 

Så min tanke var att bli klar med byrån helst runt den 28-29 November så att krukan kan komma upp på byrån innan advent så man kan pynta lite mer hemma :) Får jag inte gjort klart med en sak som jag vill då står jag fast haha. 

jag har även tänkt på att hitta en liten lampa som jag vill ha i rosa färg ,så jag har tagit fram en lamptidning som jag fick ifrån MIO.
Jag hittade ett par men jag fastnade mer ifrån deras butik som finns även i webbshoppen att hittas 
vilket är exakt den som jag har tänkt på att ha på byrån! 
Så nu får man sitta hemma och fundera på vilken som man ska köpa med sig hem :) 
Men tills dess måste jag få ner den fulla kopparfärgen så att byrån blir vit ! 

Ha en fin kväll! 

Kommentarer

populära inlägg