Älskar inredning!

Hej alla läsare! 

Jag hoppas på att ni har en underbar kväll. Detta inlägg kommer vara ett inspirerande. Jag älskar allt som har med inredning att göra, både inne i hus/lägenhet samt trädgård. Dessvärre äger vi inget hus, så då får jag försöka skriva om lägenetsinredning!

Ibland hittar jag inredningstips i tidningar som är ämnade för hus och då vi bor i en tvåa är det inte lätt... Men jag brukar ändå kunna inspireras och sedan ta åt mig tipsen för lägenheten.

Stilen för min inredning innefattar lugna färger ; rosa, vitt, guld och grått.
Växter, brun "Moses-korg" och massa stearinljus! 


                                                                                                                                                                                                               

Jag har två "Moses- korgar" ( som det heter på Rusta) en liten och en stor. Tyvärr kan jag inte använda den stora på golvet pga den nyfikna katten som tuggar på detta. Måste hitta ett litet bord eller en pall där hon ej når. Den får "sova" i garderoben t.s.v haha

 Älskar detaljer i badrum och letar ständigt efter inspiration! Plus är om det inte kostar skjortan!
Badrummet i våran hyresrätt är lite av äldre stil och det är svårt att fixa till i den, men jag försöker så mycket det bara går!

guld, rosa, vitt och grått - det älskar jag! Speciellt när dem blandas! Som på denna bilden. Vita tapeter, med guld och rosa detaljer som gör att rummet(n) ser större ut än vad den är, romantisk och mjuk känsla. 


Hur snyggt är inte detta? Mörka golv med grå matta som får hela rummet att lysa upp! Speciellt det stora fina fönstret i bakgrunden.  Är jätteförtjust i dessa moderna bord som börjat bli mer populära att ha,guld- ben med marmorskiva eller glasskiva. 




Tillslut denna underbara bilden, guld, vitt och rosa blandat.
 Älskar detaljer i hemmet och speciellt när det är rosor/ pioner med. 
Tycker det är spännande och nästan magiskt med inredning eftersom man kan skapa och lyfta upp ett helt rum till att se ut som ett nytt! Med rätta detaljer så kan man skapa hur man vill :) 

(bilderna tagna ifrån- Desenio,
Grove, Pintarest,Happo)

Det var lite kort om vad jag gillar för inredning och färger på inredningen. Jag hoppas på att ni tyckte att det var kul att läsa :) Ha en fin kväll! 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Kommentarer

populära inlägg